Kaip tai veikia?
Kaip tai veikia?
Išsirinkite norimą daiktą ir sudarykite sutartį
Naudokitės daiktu pasirinktą prenumeratos laikotarpį
Pasibaigus prenumeratos laikui, pasirinkite. Patiko? Įsigykite. Pabodo? Atsinaujinkite.
Dažniausiai užduodami klausimai
Ką daryti praradus prenumeruojamą daiktą, arba jam sugedus?
Daiktui sugedus jo garantinio laikotarpio metu galioja tos pačios sąlygos kaip ir įprastai įsigytam daiktui – prekė atiduodama taisyti ar pakeisti į garantinį aptarnavimą atliekančią įstaigą. Daiktą sugadinus tyčia ar dėl tam tikrų priežasčių jį praradus, nuostolius padengti privalo klientas.
Ar galiu įsigyti daiktą, kurį prenumeruoju?
Manome, kad prenumerata yra geriausias būdas mėgautis pasirinkimo laisve išvengiant didelių pirkinių ar įsipareigojimų. Tačiau taip pat suprantame, kad daiktas gali atikti lūkesčius ir norėsite tapti jo savininku. Mėgaukitės prenumerata, o jei nuspręsite pasilikti daiktą - Jūsų sumokėtos įmokos niekur nedings. Sudarysime patrauklias sąlygas jį įsigyti.
Ar galiu nutraukti prenumeratos sutartį?
Jums nereikės pateikti sudėtingų oficialių raštų. Norėdami nutraukti prenumeratą pasibaigus pasirinktam prenumeratos terminui, tiesiog susisiekite su mumis telefonu +370 695 66 777 arba el.paštu info@nordrent.lt. Prenumeratos sutartis nutraukiama, kai prekė grąžinama ir sėkmingai patikrinama. Nutraukiant sutartį reikės atsiskaityti už jau suteiktas prenumeratos paslaugas.
Kaip mokėti prenumeratos įmokas?
Kas gali pasinaudoti daiktų prenumeratos paslauga?
Pateikus prenumeratos užsakymą, mūsų sistema patikrins, ar Jūsų pateikti duomenys yra tikslūs. Taip pat atliks trumpą automatinį atsiskaitymo rizikos vertinimą. Sėkmingo vertinimo atveju, pasiūlysime Jums sudaryti prenumeratos sutartį. Patikrinimas paprastai užtrunka iki 1 minutės.
Daugiau klausimų ir atsakymų rasite puslapyje Dažniausiai užduodami klausimai